0(0)

A2. Jak najszybciej dostarczyć informacje o stronie www i Twojej firmie do wyszukiwarki?

Opis

SEO i pozycjonowanie. Dlaczego nie możesz robić tego sam? Specjalista pobiera opłatę miesięczną od 500 do 5000 zł a nigdy nie masz pewności, czy spełni Twoje oczekiwania, prawda? Po drugie mając podstawową wiedzę o ile łatwiej będzie Tobie rozmawiać ze specjalistą. Wiedza z tego szkolenia pozwala zaoszczędzić pieniądze i czas. Kto to wie, może pozycjoner to będzie Twój zawód w przyszłości?

Główne lekcje szkolenia:

  1. Rola audytu i przygotowanie danych. (1,00h).
  2. Pozycjonowanie statyczne czy dynamiczne. (2.00h).
  3. Reklama i promocja płatna w wyszukiwarce Google, Facebooku i Instagramie.(2.00h).
  4. Zarządzanie wizerunkiem w Google. (2,00h).
  5. Backlinki (tzw. linki zwrotne) jako podstawa sukcesu SEO. Korzyści i zagrożenia w zdobywaniu linków.(3.00h).
  6. Portale społecznościowe a SEO. (2.00h).
  7. Treść jest najważniejsza – profesjonalny Content. (2.00h).
  8. Podsumowanie. (1.00h)

 

Podczas szkolenia będę przekazywał wiedzę o najważniejszych tematach z SEO i pozycjonowania. Celem szkolenia jest przekazanie informacji uczestnikom o sposobach uzyskania najlepszych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google w zakresie stron www i informacji o firmie.

Pamiętaj, że rejestracja na naszej stronie  jest jednoczesnym wyrażeniem przez Ciebie zgody na akceptację naszej Polityki Prywatności i Regulaminu publikowanych w Menu w zakładce ZASADY. Aby zarejestrować się jako STUDENT naszych szkoleń powinieneś przejść do zakupów i zamówić szkolenie. Podczas opłaty za szkolenie założone zostanie dla Ciebie Konto Studenta o ile zaznaczysz twierdząco TAK znakiem „√” dla „Stworzyć Konto?” .

Dostęp do szkoleń – metoda przekazywania wiedzy:

  1. Za pośrednictwem plików .PDF i Video na platformie AP Optymalizacja po dokonaniu stosownych akceptacji regulaminów, rejestracji i wniesienia opłat.
  2. Na żywo za pośrednictwem komunikatorów interaktywnych typu np. ZOOM.
  3. W formie chatu jako uzupełnienie wiedzy przez udzielenie odpowiedzi na dodatkowe pytania uczestnika szkolenia, wsparcie/wyjaśnienie. Np. po każdym szkoleniu on-line w danym dniu, 45 minut chatu na pytania i dodatkowe wyjaśnienia (również jako video konferencja).

Czego się nauczę?

  • Stajesz się samodzielny w zakresie zarządzania stroną www i jej pozycjonowaniem,
  • Samodzielnie przygotowujesz treść
  • Zarządzasz treścią na zbudowanej stronie,
  • Poznajesz zaawansowaną wiedze o SEO i pozycjonowaniu.

Tematy tego kursu

15h

Rola audytu i przygotowanie danych w SEO.?

Dlaczego audyt jest ważną częścią pozycjonowania?

Pozycjonowanie statyczne czy dynamiczne??

Jaki rodzaj pozycjonowania wybrać?

Reklama i promocja płatna w wyszukiwarce Google, Facebooku i Instagramie.?

Dlaczego warto i jak reklamować się?

Zarządzanie wizerunkiem w Google.?

Jak optymalnie zadbać o doby wizerunek w Google?

Backlinki (tzw. linki zwrotne) jako podstawa sukcesu SEO. Korzyści i zagrożenia w zdobywaniu linków.?

Sposoby i korzyści ze zdobywania linków zwrotnych.

Portale społecznościowe i ich udział w skuteczności SEO/Pozycjonowania.?

Jak skutecznie wykorzystać social media w pozycjonowaniu.

Treść jest najważniejsza – profesjonalny Content.?

Jak publikować wysokiej jakości treść zoptymalizowaną pod Google i SM?

Podsumowanie i post-test.?

Odświeżenie najważniejszych haseł szkolenia.

About the instructor

Praktyk i doradca biznesowy. Wdrożeniowiec IT. Web master. Pozycjoner – SEO. Analityk procesów zarządczych. Copywriter, wizjoner i publicysta.
0 (0 Oceny)

2 Kursy

0 studenci

1.700,00  800,00 

Materiał zawiera

  • Wiedza udostępniana przez prowadzącego instruktora na żywo podczas video spotkania na ZOOM lub TEAMS,
  • Prezentacje,
  • Druki i przykłady druków pomocniczych,
  • Aplikacje wspierające oparte o licencję GPL lub MiT.
  • Linki dostępowe.

Wymagania

  • Wymagane jest ukończone 18 lat.
  • Czas łączny trwania kursu 15 godzin,
  • Kurs podzielony na 5 dni (każdego dnia 3 godziny),
  • Po każdym szkoleniu on-line w danym dniu dla zainteresowanych uczestników szkolenia: 45 minut chatu na pytania i dodatkowe wyjaśnienia (również jako video konferencja).

Docelowi odbiorcy

  • Przedsiębiorcy,
  • Współpracownicy i kadra zarządzająca Małego i Średniego Biznesu,
  • Osoby zainteresowane zmianą zawodu lub uruchomieniem własnej działalności.
  • Początkujący pozycjonerzy chcący rozszerzyć swój zakres wiedzy.
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial