Jakie są Informacje o Twojej firmie, sklepie internetowym, punkcie usługowym w Google Maps?

Jakie są Informacje o Twojej firmie, sklepie internetowym, punkcie usługowym w Google Maps?
31 stycznia 2021 Możliwość komentowania Jakie są Informacje o Twojej firmie, sklepie internetowym, punkcie usługowym w Google Maps? została wyłączona Analiza procesu biznesowego - optymalizacja procesów biznesowych, Automatyzacja i Optymalizacja Marketingu, Media społecznościowe - Social Media, Ogólna, Polecenie i budowanie wizerunku - Personal Branding, Reklama i promocja! Optymalizacja budżetu reklam. Copywriting w reklamie, SEO - Pozycjonowanie stron, Tworzenie stron internetowych RWD - zarządzanie stroną - Web Master admin

Mapy Google i Moja Firma

Google stało się tak powszechnie znaną i używaną platformą. Trudno sobie wyobrazić, że jeszcze nie tak dawno istniała zaledwie jakaś garstka wyszukiwarek no name.

Niektóre firmy mają trudności z nadążaniem za tempem zmian algorytmów Google i w konsekwencji mają problemy z wizerunkiem. Umieszczenie danych Twojej firmy na mapie w Mapach Google może zapewnić nowych klientów i pokazać światu Twoją markę oraz wiarygodność.

Aktywna obecność w „Mapach Google” może prowadzić nie tylko do optymalizacji wyszukiwań klientów, ale także leadów, co w dzisiejszych czasach jest nową walutą dla firm.

W dzisiejszym cyfrowym świecie Google trudno jest ominąć. Bezgłośnie obserwuje nasze cyfrowe ślady, gdziekolwiek jesteśmy. Staje się nieodłączną częścią naszego życia, nie tylko wtedy, gdy poruszamy się po Internecie, ale także integrując się z aplikacjami np. „Mapami” czy „Moja Firma„.

Wiele firm korzysta z narzędzi wyszukiwarki w poszukiwaniu potencjalnych klientów czy partnerów do współpracy.  Należy dbać, aby zapewnić, że ich i Twoje dane firmowe są aktualne, aby użytkownicy mogli je oglądać we właściwym kontekście. Wykorzystywanie takich danych stało się obecnie niezbędne dla osób, które chcą mieć oko na własny biznes.

Wraz z rosnącą liczbą firm zarządzających obecnością w Internecie i sukcesem, tak wiele firm odniosło ten sukces dzięki swoim wykazom w „Moja Firma”. Oczywiste jest, że posiadanie profilu tylko zwiększa szansę na osiągnięcie szansy i złożoności operacyjnej – czyli sukcesu w Internecie.

Pamiętaj o aktywnym sprawdzaniu wpisu Google Moja Firma: właściciele firm muszą upewnić się, czy wpis jest dokładny i zawiera wszystkie dane kontaktowe, w tym numer telefonu, link do strony internetowej, godziny otwarcia, itd….

Jak ważna jest obecność danych Twojej firmy w „Mapach” oraz „Moja Firma”, mam nadzieję, że o tym przekonywać Ciebie już nie muszę? Napisz do mnie!

Czy wiesz, że ….

Zaprezentuję Twoją firmę w „Google Maps” oraz „Google Moja Firma”? Opublikuję więcej aktualnej treści (zdjęć, produktów/usług z opisami oraz newsów), co w znaczący sposób podniesie pozycję Twojej firmy w wynikach wyszukiwarki Google?

Kosztem dla Ciebie jest zwrot za: mój dojazd, wykonanie zdjęć (również na życzenie panoramicznych lub sferycznych), dodanie opisów ( w tym opinii) oraz opublikowanie tej treści na w/w stronach.

Wykonam dla Twojej firmy: stronę www, wdrożę aplikacje sklepów internetowych, systemów CRM/ERP do zarządzania obiegiem informacji w firmie, poprowadzę pozycjonowanie strony www oraz budowanie wizerunku firmy w Internecie z obsługą mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter ). Zajmuje się również optymalizacją reklam w Google (Ads) oraz w mediach społecznościowych. Wykonam zdjęcia produktowe oraz sesje zdjęciowe w tym prezentacje video.

W skrócie o mnie:

Praktyk i doradca biznesowy. Wdrożeniowiec IT. Web master. Pozycjoner – SEO. Analityk procesów zarządczych. Copywriter, wizjoner i publicysta. Fotograf i Przewodnik Lokalny Google.

Zapraszam do współpracy

Andrzej Pluta

Tags
O autorze i jego firmie
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial