Wybierz współpracę z AP Optymalizacja

Wybierz współpracę z AP Optymalizacja

DLACZEGO AP OPTYMALIZACJA TO DOBRY WYBÓR?

AP OPTYMALIZACJA to Przedsiębiorca Andrzej Pluta:

  1. Doświadczenie w wielu branżach i wiedza. Praca dla różnej wielkości firm na rynku lokalnym, regionalnym oraz globalnym.
  2. Indywidualne podejście dla każdego Klienta z sektora SMES. Podpisanie klauzuli poufności z uwzględnieniem dostępu do serwera firmy Klienta, CMS, kont narzędzi Google i firmowych mediów społecznościowych. Wyznaczenie terminu spotkania u Klienta, na którym omawiamy obecną strategię firmy oraz cele z naciskiem na cele konwersji. Określenie planu działań i poziomu ingerencji (np. najpierw akceptacja treści i dopiero publikacja, lub sprawdzanie wyrywkowe po publikacji – korekta).
  3. Nacisk na standardy GOOGLE, czyli content marketingu (bogata treść z naturalnym sposobem wykorzystania słów/fraz kluczowych).
  4. Zawsze wykonywana jest analiza dla historii domeny w Google.
  5. Nie używamy metod niedozwolonych lub nieetycznych – łamiących zasady netyki. Unikamy systemów wymiany linków i innych robotów automatyzujących proces SEO niezgodny z netyką. Nie kupujemy linków i nie spamujemy.
  6. Cotygodniowa analiza pozycji i wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google – esencjonalny raport SEO z uwzględnieniem wskaźników Search Console, Analytics i innych możliwych np. z FB.
  7. Kontakt z Klientem w zakresie analizy efektywności sprzedaży, zapytań – konwersji.
  8. Praca nad zaangażowaniem Klienta w działania nad jakością przesyłanych materiałów, poprawieniem funkcjonalności strony, rozbudowy i jakości publikowanych tekstów. Ta ostania musi być najwyższa dla naszego Klienta.
  9. Dbania o warsztat i bieżące śledzenie zmian dokonywanych przez Google z naciskiem na zmiany w algorytmach. Śledzenie zmian w innych mediach społecznościowych – tzw. współpracujących.

Standardy pracy w AP OPTYMALIZACJA dla strony www:

  1. Ocena wstępna – podstawowa:
    – podpisanie klauzuli poufności lub ustne złożenie oświadczeń poufności.
    – podczas rozmowy telefonicznej wstępna analiza witryny www lub innego problemu zarządczego.
    – jakości strony i jak jest oceniana przez Google.
  2. Uzgodnienie etapowe warunków współpracy.
  3. Analiza pełna (poprawność: źródła strony, odwołań zwrotnych i przypisanych fraz/słów kluczowych).
  4. Przedstawienie wyników analizy z sugestią zmian do wprowadzenia na stronie pod kątem technicznym i działań SEO.
  5. Po akceptacji analizy przez Klienta – optymalizacja strony.
  6. Off-site – pozyskiwanie odnośników i działania w SM (Social Media).
  7. Stała praca weryfikacyjna/korygująca na podstawie narzędzi SEO w tym statystyk.
  8. Pełny raport półroczny z uwzględnieniem zmian na rynku i sugestii na następne pół roku.

Moje działania są systematyczne i służą wzrostowi odwiedzin przez użytkowników z założeniem potencjalnej konwersji (kliknięcia w link lub baner, subskrypcja, wykonanie telefonu, napisanie e-maila lub wysłanie zapytania, rejestracja, dokonanie zakupu). O pierwszych efektach działań możemy mówić po okresie 45 dni przy mniej konkurencyjnych frazach. Na frazy o wysokiej konkurencji ten czas wydłuży się do 6 miesięcy a nawet dłużej. W przypadku pojedynczych słów kluczowych, to etap długoletni przy dobrej komunikacji między AP OPTYMALIZACJA a Klientem. Ważne jest zaangażowanie Klienta.

Opłata, czyli wynagrodzenie za moją pracę:

Jako firma pobieram comiesięczną opłatę a każdy wzrost liczby Klientów nie oznacza wzrostu opłaty miesięcznej. Działamy na rzecz pozyskiwania leadow – konwersji od wartościowych użytkowników. Oferujemy usługę, która jest korzystną inwestycją Klienta we własny biznes. Stawiamy na pozyskiwanie jak największej liczby odwołań do Klienta na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google, ale też z innych źródeł takich jak media społecznościowe.

Opłata wstępna a później miesięczna wynika z nakładu pracy. Nie godzę się na stwierdzenie, że „zapłacimy połowę”. To tak nie działa. Nie wykonanie określonych działań skutkuje brakiem efektu. Jeśli Państwo oferujecie ograniczenie działań, aby ograniczyć budżet to z przykrością, ale odmówię współpracy z Państwem.

Nie daję gwarancji na stałą pozycję na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google i uważam, że każda Agencja, która taką gwarancję daje, działa nieuczciwie wobec Klienta. Algorytm wyszukiwawczy w Google jest największą tajemnicą, nie jest dostępny i podlega częstym zmianom. Tylko przez stałe śledzenie publikowanych przez Google standardów, doświadczenie i wiedzę, pozyskujemy ruch, konwersje i wzmacniamy działania sprzedażowe dla Klienta. Składanie obietnic lub ich oczekiwanie (wymuszanie) oznacza, że ktoś nie rozumie marketingu internetowego.

Jako SUKCES uważam utożsamianie się z celami Klienta i optymalizację procesu marketingowego, dlatego godne uwagi są działania:
– zwiększanie oczekiwanego ruchu z Internetu,
– uzyskiwanie celowych konwersji na stronie www i z mediów społecznościowych,
– wsparcie systemu sprzedaży dla Klienta (z możliwością wdrożenia odpowiednich technologii do przyspieszenia zarządzania obiegiem informacji np. CRM),
– budowanie wizerunku i marki Klienta w Internecie.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial