Category: FAQ

Category: FAQ

Co to jest BRIEF?
26 lipca 2020 admin

To podstawowy dokument zawierający zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Zawarte w nim informacje najczęściej dotyczą odbiorców reklamy, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu. Precyzuje a przede wszystkim określa zadania stawiane np. agencji reklamowej lub copywriterowi. Więcej: Stwórz BRIEF

Czytaj Więcej
Dlaczego FanPage?
19 lipca 2020 admin

Fan page – to firmowy profil na Facebooku. Jest to strona podobna w konwencji do profilu, ale przeznaczona dla firm, osób publicznych, produktów czy znanych marek (jak sama nazwa wskazuje: Fan Page – strona dla fanów). Instytucje i firmy  z zasady nie mogą zakładać prywatnych profili. Posty na fan page’u można wspierać reklamami. Fanpage jest

Czytaj Więcej
„cost per action” czy „cost per click”?
19 lipca 2020 admin

CPA – ang. Cost per Action, model rozliczeniowy na linii zleceniodawca (reklamodawca) oraz zleceniobiorca (wydawca, agencja), w którym zleceniobiorcy przysługuje wynagrodzenie zależne od osiąganych wyników. W modelu CPA podstawową jednostką rozliczeniową jest szeroko rozumiana akcja, ustalana wcześniej pomiędzy stronami. Jako akcję w tym modelu możemy zdefiniować np. rejestrację w serwisie, pobranie lub obejrzenie filmu wideo

Czytaj Więcej
Content marketing?
19 lipca 2020 admin

Marketing treści często łączony z copywritingiem. Jest to strategia polegająca na pozyskiwaniu potencjalnych Klientów poprzez publikowanie interesujących i przydatnych treści, które wzbudzą zainteresowanie ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców (target).

Czytaj Więcej
Na czym polega ban w wyszukiwarce?
19 lipca 2020 admin

Kara Google, która ma charakter permanentny. Polega na usunięciu witryny z indeksu wyszukiwarki. Ban nakładany jest najczęściej na witryny łamiące prawo bądź naruszające czyjeś prawa autorskie.

Czytaj Więcej
Public Relations – PR ?
19 lipca 2020 admin

Wizerunek. Kreowanie wizerunku osoby, firmy, również partii politycznej, danego urzędu czy państwa. Jest to również kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby czy organizacji. Skrót PR kojarzy się oprócz wizerunku z reputacją i tożsamością.

Czytaj Więcej
Czym jest Wizerunek?
19 lipca 2020 admin

To zbiór informacji w formie mieszaniny faktów i odczuć na temat naszego nazwiska/nazwy, przypisanych fizycznie do naszego wyglądu. To też wiedza naszego środowiska o tym, jacy jesteśmy! Wizerunek biznesowy to nic innego jak to, co myślą o nas np. nasi klienci, konkurencja, partnerzy, kontrahenci, inwestorzy, ludzie z branży i inne środowiska społeczne i polityczne. Możemy

Czytaj Więcej
Kim jest copywriter?
19 lipca 2020 admin

To człowiek od słowa. Zajmuje się wyrażaniem otaczającej rzeczywistości we właściwe zdania i slogany. Czasem mówi się, że to sprzedawca słowa. Efekt pracy copywritera możemy dostrzec  wszędzie: na ulicach, w sklepie, w kinie, na stronach gazet, w telewizji, w internecie i naszych mieszkaniach, ale także to bilbordy, ulotki, plakaty, etykiety, portale/strony www, spoty reklamowe, newslettery

Czytaj Więcej
Czym jest pozycjonowanie?
18 lipca 2020 admin

Pozycjonowanie to działania w wyszukiwarce internetowej służące zwiększeniu widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania w Google. Najczęściej pozycjonowanie odbywa się na technikach nie w pełni zgodnymi ze standardami wyszukiwarek. AP Optymalizacja nie stosuje technik niezgodnych ze standardami i spamerskich. Pozycjonowanie stron lub sklepów www odbywa się często razem z działaniami SEO. Pod pojęciem „SEO” (Search

Czytaj Więcej
Co oznacza skrót SEO?
18 lipca 2020 admin

SEO (z ang. Search Engine Optimization) a w dosłownym tłumaczeniu optymalizacja pod silnik danej wyszukiwarki (głównie GOOGLE). Polega na poprawie widoczności w statycznych wynikach wyszukiwania (tzw. organicznych – czyli nie tych płatnych, jak w przypadku Google jest to reklama w formie linków sponsorowanych Ads)

Czytaj Więcej
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial