Internetowy wizerunek Twojej firmy w Google

Internetowy wizerunek Twojej firmy w Google
31 maja 2020 Możliwość komentowania Internetowy wizerunek Twojej firmy w Google została wyłączona Analiza procesu biznesowego - proces biznesowy w firmie, Automatyzacja i Optymalizacja Marketingu, Dla firm - to warto wiedzieć! Również o RODO i ochronie danych!, Media społecznościowe - Social Media, Ogólna, Polecenie i budowanie wizerunku - Personal Branding, Reklama i promocja! Optymalizacja budżetu reklam. Copywriting., SEO - Pozycjonowanie stron, Tworzenie stron RWD - Web Master admin

Wizerunek Twojej firmy w Google

Odmrażanie gospodarki a biznes

KoronaWirus wciąż pozostanie i będzie miał wpływ na gospodarkę, mniej lub bardziej. Wszystko będzie zależeć od pory roku i w pewnym sensie układów politycznych. Gospodarka jednak nie może zatrzymać się. Przede wszystkim każdy biznes jest gotowy podejmować działania ciągłego poszukiwania rynków zbytu za pomocą dostępnych kanałów promocyjno-reklamowych. Nastawienie biznesu może być tylko jedno: na Internet, aby pozyskiwać jak najwięcej konwersji i nowych prospektów. To jest tutaj oczywiste.

Budżet na linkowanie

Wg danych opublikowanych przez LINKHOUSE, w skali kraju średnia wartość budżetu w 2018 roku przeznaczonego w firmie tylko na tzw. LINK BUILDING* wynosiła 1900 zł. Przy rozszerzeniu o SEO wystąpił wzrost o prawie 2100 zł miesięcznie. W roku 2019 te wydatki były o prawie 15% wyższe niż w roku 2018. Na rok 2020 przewiduje się (właśnie teraz przy odmrażaniu gospodarki) w stosunku do roku 2019 wzrost:

  • procentowego udziału w ogólnym budżecie SEO** (do 48%);
  • procentowego udziału w ogólnym budżecie czasowym SEO** (do 45%);
  • przewidywania dotyczące przyszłych budżetów – 44% przewiduje wzrost, 53% utrzymanie na stałym poziomie; tylko 3% specjalistów zakłada zmniejszenie wydatków na samo linkowanie.

Generalnie w 2020 roku planowane są największe wzrosty budżetów firm. W 2019 roku miesięczny budżet na działania w Google lub na własnych stronach www był na poziomie od 3000 do 12000 zł.

Powyższe dane dotyczą jednego miesiąca. Nie obejmują wydatków na Social Media (prowadzenie na nich profili i stron biznesowych) oraz prowadzonych tam działań reklamowych – marketingowych.

SEO** – to podstawa – wpływa na pozycję i wizerunek

Należy pamiętać o tym, że większość treści publikowanej w Internecie wymaga optymalizacji pod kątem SEO. Przy rosnącej konkurencji oczekiwana jest od doradcy ds. marketingu lub wizerunku, ogromna wiedza i doświadczenie. Wypozycjonowanie fraz z listy ecommerce staje się coraz bardziej trudne a czasem niemożliwe dla pozyskania pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google.

Czy wiesz jak widzi Twoją firmę Google?

Biznes pozyskuje większość informacji, leadów i konwersji z wyszukiwarki Google, której udział w polskim rynku to już ponad 90%. Dlatego tak ważne są działania w zakresie uzyskiwania jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google. Istotne jest profesjonalne korzystanie z narzędzi i usług Google, takich jak np.: lokalizacje i mapy, Moja Firma, Search Console, Ads czy Statystyki. Ważna jest umiejętność poruszania się po udostępnianych przez Google narzędziach, od sterowania, uzupełniania, dodawania, modyfikacji, weryfikacji lub uwiarygodnienia, itd.. To nie są proste aplikacje, ale zaawansowane technologiczne internetowe mega kombajny. Może warto powierzyć obowiązki marketingu zewnętrznej komórce marketingowej?

Zapytaj Doradcę ds Wizerunku o szczegóły: +48 531 888 925 lub +48 531 88 92 55 lub napisz

* Inaczej linkowanie np. w Google, do treści na własnych stronach www i tej sponsorowanej na innych witrynach. Jest to także „zestaw działań związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych wewnątrz i na zewnątrz strony internetowej. Celem tych działań jest poprawienie pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych, a pośrednio zwiększenie ilości wejść na daną stronę lub linków zwrotnych.” Żródło: Wikipedia

**SEO – „Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych – procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego.” Żródło: Wikipedia

Tags
O autorze i jego firmie
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial