Jak dbasz o renomę firmy?

Jak dbasz o renomę firmy?
23 listopada 2020 Możliwość komentowania Jak dbasz o renomę firmy? została wyłączona Analiza procesu biznesowego - optymalizacja procesów biznesowych, Automatyzacja i Optymalizacja Marketingu, Dla firm - to warto wiedzieć! Bezpieczeństwo, RODO i ochrona danych!, Ogólna, Polecenie i budowanie wizerunku - Personal Branding admin

Budowanie renomy firmy zaczynamy od jej wizerunku, który ma bardzo istotny wpływ na jej reputację.

  1. Podawanie samych danych adresowych na stronie to zdecydowanie za mało. Niemodyfikowany i nieaktualizowany od roku Fanpage, profil na Instagramie lub Linkedinie oraz strona www tylko pogarsza Twój wizerunek w Internecie!
  2. Nie licz na prospekty/leady, jeżeli Twoja strona nie spełnia wymaganych standardów wiarygodności i technologii!
  3. Jeśli nie pamiętasz kiedy, jak, gdzie i kto w Twojej firmie ostatnio kontaktował się z Klientem, to przyzwyczaj się, że Klienci będą zapominać o Tobie! Będą pamiętać o Twojej konkurencji!
  4. Nie dbasz o aktualność i jakość treści publikowanych w Internecie, więc działasz dobrze dla konkurencji! Błąd, że nie publikujesz na bieżąco autorskich materiałów o sobie, zespole i produktach/usługach oferowanych przez Twoją firmę!
  5. Obecnie, internauta już po 8 sekundach podejmuje decyzję zostać czy opuścić Twoją stronę! Jego rezygnację powodują zbyt ciężkie grafiki, zdjęcia i filmy, które zwyczajnie nie otwierają się, a jeśli już bywają dostępne, to są niedopracowane, źle osadzone i niewłaściwie opisują ofertę firmy!
  6. Wydajesz pieniądze na reklamę bez rezultatów w Ads, FB czy Instagramie. Nie dziw się temu, jeżeli nie wybrałeś konwersji jako cel reklamy, zasięg interpretujesz zbyt dosłownie a statystyki wyglądają jak czarna magia, dodatkowo strona graficzna publikowanych reklam jest zwyczajnie do d… ;-)!
  7. Jeśli na moje pytanie o strategię firmy zalewasz mnie potokiem oczekiwań, to nie masz żadnej strategii i poruszasz się jak „dziecko we mgle”! Zmysł uczuć jaki Tobie pozostał to zdecydowanie za mało a technologia może być bardzo zawodna przy tak dużej wilgotności!
  8. Na koniec wymień proszę najważniejsze internetowe narzędzia, które codziennie używasz w budowaniu marki Twojej firmy! Na stałe powinno gościć w Twojej pracy co najmniej osiem!

Odpowiedz sobie, a jeżeli potrzebujesz realnej pomocy, chociażby dlatego, że jedno z powyższych 8 punktów już wzbudza Twoje wątpliwości – zwyczajnie zadzwoń do mnie (+48 531 888 925)! Odwiedź stronę: Renoma Firmy.

Tags
O autorze i jego firmie
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial