Optymalizacja w Biznesie
Optymalne rozwiązania praktycznych problemów firm
Jak to jest, że mimo dużych działań promocyjno-reklamowych nadal jest niechęć do danego punktu sprzedaży i Klienci rezygnują z zakupów w nim? Dlaczego zmiana szyldu, odnowienie głównego wejścia, wymiana wyposażenia oraz odnowienie ścian to zdecydowanie za mało?
Najczęściej ta sytuacja dotyczy podmiotów skupionych ze swoją działalnością na społecznościach lokalnych. Żeby ponownie zachęcić Klienta do powrotu musi się więcej zmienić w firmie, zmienić to, przez co Klienci zrezygnowali i rezygnują z zakupów. Klienci, którzy odeszli będą śledzić informacje, również reklamy i działania promocyjne, a ich ponowna decyzja zakupowa zmieni się, kiedy pokażemy w publikacjach urealnienie, że ustała przyczyna przez którą odsunęli się.
Klient wróci, ale żeby tak się stało trzeba pokazać w działaniach informacyjnych, że usunięto przyczynę. Chciałbym dodać, że nawet artykuły spożywcze typu chleb czy mleko, przez wielu Klientów nie są kupowane w danym Puncie sprzedaży ze względu np. na przysłowiową „zawsze nadąsaną” minę sprzedawcy i wciąż jeszcze „stare” (trochę „prlowskie”) nastawienie do klienta. Firma lokalna musi włożyć więcej wysiłku w budowę relacji z Klientem.
Zapraszam na video: