Pozycjonowanie-SEO-wyszukiwarka-Google.jpg

Reklama w wyszukiwarce

W Polsce słowo Wyszukiwarka znaczy to samo, co Google. Na 100 zapytań aż 97 kierowanych jest do Google. Wiesz, że w Polsce codziennie ponad 21 milionów internautów wyszukuje informacje w Google? To 93% Polskich Internautów. Google dostarcza informacje, ale jest jednocześnie największym i najbardziej skutecznym nośnikiem reklam na świecie!

Reklama w wyszukiwarce Google to obecnie prawie 40% wydatków na reklamę internetową w Polsce w opcji display, SEM, video, ogłoszeń, e-mail czy remarketingu. Monopolista Google w Polsce ma się bardzo dobrze. Dlaczego?

Na przykład jesteś sprzedawcą sprzętu ogrodowego. Przed Tobą sezon i chcesz opróżnić magazyny. Standardowo wykupiłbyś reklamę w mediach lokalnych (gazeta, radio, telewizja). Skutek, że Twoje reklamy dotarłyby do wielu osób, które nie są zainteresowane lub zwyczajnie nic z Twojej oferty nie potrzebują. Trafiłyby do bardzo dużego i nietrafionego targetu, oczywiście za to też musiałbyś zapłacić.

Jak wygląda to w Google? Różnica polega na tym, że trafiasz z reklamą tylko do osób potrzebujących Twoich produktów. Twoją reklamę widzą tylko Internauci, które wpisały do wyszukiwarki określoną frazę lub słowo – klucz, np. „altana ogrodowa” lub „szpadel ogrodowy”!

Powyższe to tylko jeden z wielu głównych (skutecznych) elementów wykupienia reklamy w Google.  Czy zawsze trzeba wykupywać reklamę w Google?

Nie! Jednak w początkowym etapie, do póki o Twojej stronie firmowej lub sklepie internetowym nie powiesz, że "pozycjonuje się sama - łącz kampanie płatne (dynamiczne) z pozycjonowaniem statycznym.

O skutecznym pozycjonowaniu dymamicznym (płatnej Ads) następnym razem.

Zapytaj mnie o szczegóły

Andrzej Pluta
531 888 925





Poczekaj chwilę! Trwa ładowanie danych z Facebooka...

Kategorie aktualności

Szukaj AP OPTYMALIZACJA . PL - pozycjonowanie SEO - tworzenie stron - marketing - audyt strony - reklama