Social Media

Social Media

Dlaczego Social Media – media społecznościowe?

Social Media - Media społecznościowe to współczesny rynek zbytu i pozyskiwania współpracySocial media: to między innymi serwisy www, aplikacje i technologie, które umożliwiają interakcje pomiędzy użytkownikami tworzącymi relacje i wirtualną społeczność. Interakcja ta zachodzi poprzez kreowanie i publikowanie informacji, dzielenie się nimi i ich wymianę. Opublikowana informacja ma najczęściej postać tekstu i/lub grafiki, samego zdjęcia/zdjęć, czy też filmu.

Social media to potężne medium, które już doczekało się miana „lepsze od telewizji, prasy czy radia i zdecydowanie tańsze”. Wgryzając się w zasady możną pokusić się również o stwierdzenie „medium o nieograniczonych możliwościach”. Słuszne stwierdzenie, ponieważ w komunikacji tradycyjnej, telewizyjnej mamy jeden spot reklamowy, który możemy wypuszczać przez np. 6-8 tygodni. W ty momencie kończy się budżet i kreatywność. Natomiast na portalach społecznościowych jest możliwość zmieniania w dowolnej chwili treści, tworzenia jej indywidualnie pod naszą grupę targetową.

Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Linkedin, Google i wiele innych. Codziennie odwiedzane przez miliony. Czytane i przeglądane, a przede wszystkim polecane/udostępniane na różne sposoby. Każdy znajdzie swoje pole działania i pozyskiwania informacji. Każdy może wyrazić opinię, ale też poznać zdania innych w temacie, ale też o usłudze czy produkcie. Czyż to nie jest piękne?

Od początku powstania mediów społecznościowych zajmuję się ich analizą w wykorzystywaniu ich jako źródło promocji/reklamy i pozyskiwania Klientów. Ta wiedza pozwala mi polecić moje usługi dla każdego przedsiębiorcy, który oczekuje szybkich i konkretnych wyników.

Reklama i promocja w Social Media

Oferuję pełną obsługę promocyjno-reklamową na w/w portalach społecznościowych, ale też profesjonalne prowadzenie kont profilowych i stron np. Fanpages czy kanału YouTube, w oparciu o doświadczenie i wiedzę z zakresu SEO, copywriting-u i brokeringu informacji.

Moje usługi w social media sprowadzam zawsze do zasady:
1. Zbudować podstawy, zaczynając od perfekcyjnej strony www o świetnym produkcie/usłudze ze strategią promocji, pewną bazą mailingową i zapleczem: ciekawych treści, grafiki i video.Social media to doskonałe narzędzia dla Twojego biznesu.

Dopiero wtedy w social media włączam się w proces:
2. Twórz – Opublikuj – Promuj – Polecaj – Obserwuj – Analizuj – Twórz nowe

Social media to doskonałe narzędzie do:
– zaprezentowania firmy,
– zwiększenia ruchu na stronie,
– zdobywania wiedzy o rynku,
– zwiększenia lojalności klientów,
– generowania leadów sprzedażowych,
– zredukowania kosztów na marketing,
– poprawienie sprzedaży.

Dlatego Social Media kuszą „ludzi biznesu”, ponieważ przez nie można dotrzeć bezpośrednio do swojej grupy odbiorców. Ważne jest także dla marek, które są już dobrze znane konsumentom, ale też dla tych nowo powstających. Portale społecznościowe to także sposób na rozmowę ze stałymi i potencjalnymi klientami i to przynosi wymierne korzyści. Zatem wsłuchujmy się w powiedzenie: „Klient nasz Pan i to On wie, czego najbardziej oczekuje!”:

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń: 531 888 925 lub napisz do mnie: biuro@apoptymalizacja.pl

Dlaczego warto reklamować się i korzystać z narzędzi oferowanych przez media społecznościowe?

Prowadzenie firmy opartej na mediach społecznościowych.

Przyszłość należy do marketingu 4.0WEB 2.0 i Marketing 4.0 – motor napędowy dla firm a przede wszystkim wyzwanie dla dotychczasowych technik zarządzania. W najbliższym roku czeka nas prawdziwa rewolucja w prowadzeniu biznesu, który przez technologie sieciowe staje się bardzo „społecznościowy”. Tworzy się model pełen zmian, o niesamowitej dynamice, zmienny, w dużym stopniu nieprzewidywalny, jednocześnie pozbawionych standardowych metod pomiarów, reguł i zasad. WEB 2.0 połączone z ideą MARKETIGU 4.0 daje firmie wiele możliwości, ale jest też wyzwaniem do zmiany, nie tylko w postrzeganiu dotychczasowym własnej firmy, ale koniecznością dostosowania strategii i stylu prowadzonego biznesu do wymogów współczesnego rynku, rynku otwartego na ścisłej współpracy między firmą a interesariuszem/ami głównie w dwóch obszarach marketingu: komunikacji i relacjach!

Jesteśmy świadkami przekształcania się relacji we wszystkich ważnych aspektach działalności gospodarczej. Marketing, sprzedaż, PR, HR stały się zakładnikami SM, z oddziaływaniem na badanie, rozwój, logistykę i proces produkcyjny.

Z wywiadów z liderami biznesu z całego świata (z 20 branż) przeprowadzonych przez The Economist Intelligence Unit i sponsorowanych przez Ricoh wynika, że do 2020 roku to Klienci z profilami w mediach społecznościowych będą zasadniczym źródłem pomysłów na nowe usługi i towary. Bez udziału tych Klientów nie odbędzie się żaden wewnętrzny proces biznesowy w firmie i często ci Klienci będą członkami tworzonych projektów. Niepokoi fakt, że wielu polskich przedsiębiorców nie dostrzega potencjału SM i wybiera przestarzałe podejście do marketingu, co często skutkuje przegrywaniem z firmami, które uznały znaczenie WEB 2.0 i Marketingu 4.0.

Marka to RELACJA a nie przekaz graficzny!

Marketing współczesny uległ przedefiniowaniu. Produkt, cena, dystrybucja i reklama nie funkcjonują bez: personalizacji, GIODO (obecnie RODO), solidności treści na stronie www, społeczności, sposobu i szybkości obsługi Klienta, reklamy i promocji.

Reklama i promocja jest rolą o ogromnym potencjale mediów społecznościowych. Właściwe użycie funkcjonalności SM pozwala na precyzyjne ustawienie reklamy pod profil potencjalnego Klienta, ale także wpływać na decyzje zakupowe Klientów uwzględniając fakt, że obecnie 67% decyzji zakupowych podejmowanych jest na podstawie internetowych rekomendacji „word of mouth”. Nie mamy wyjścia, musimy zaakceptować fakt, że media społecznościowe to „wywiadownia” dla konkurencji, kooperantów , klientów b2b i mediów typu: prasa, radio i telewizja.

AP Optymalizacja oferuje szkolenia z powyższej wiedzy
dla właścicieli firm i współpracowników działów marketingu, sprzedaży, PR i HR.

Zamów szkolenie z AP Optymalizacja. Praktyczna wiedza w jeden dzień.Szkolenie 1. składa się z następujących tematów:
• networking (budowanie sieci kontaktów) w oparciu o media społecznościowe,
• poznawanie potencjalnych klientów w SM (ich oczekiwań, sieci relacji, problemów, o których mówią) i dotarcie do nich, Social Media Care,
• korzystanie z mediów społecznościowych do prezentowania oferty firmy,
• MS jako biznes społecznościowy – nowa era w komunikacji biznesowej,
• reklama, optymalizacja budżetu reklam, inne formy promocji w mediach społecznościowych,
• reagowanie w czasie rzeczywistym,
• budowa wizerunku firmy jako eksperta, lidera sektora,
• budowanie zaufania między firmą i jej interesariuszami,
• wsparcie klienta,
• korzystanie z narzędzi do monitoringu aktywności konsumentów i potencjalnych konsumentów w mediach społecznościowych,
• monitoring zachowań konkurencji i działań hejtowych.
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem zapraszam do kontaktu telefonicznego: 531 888 925.

Miejsce spotkania:  w siedzibie Klienta!

Andrzej Pluta - zakładam strony w mediach społecznościowychProwadzący: Andrzej Pluta (Praktyk biznesu. Wdrożeniowiec IT. Web master i copywriter. Publicysta. www.apopt.pl )

Ilość osób podczas spotkania: minimum 5 maksymalnie 20,
Czas trwania z przerwami: 6 godzin (start godzina 9:00),
Terminy dostępne: do uzgodnienia,
Przerwy: 2 kawowe po 20 minut,
Koszt uczestnictwa: 750 zł. Wystawiam fakturę.

Nr konta wyślę po złożeniu zainteresowania!
Zapytaj o szczegóły: 48 531 888 925!

Podawane ceny są cenami netto dla jednej osoby za 6-cio godzinny dzień szkolenia (4 bloki x 1,5 godz. każdy) plus 2 przerwy kawowe i na życzenie jedna przerwa obiadowa 40 min.

Oferuję dwa dodatkowe szkolenia:
2. Internetowy marketing, reklama a wizerunek.
3. Reklama i Pozycjonowanie.

  • Szkolenia się uzupełniają i udzielają odpowiedzi na pytania: jak nie przepłacać, obniżyć koszty reklamy i promocji, zwiększyć sprzedaż i skutecznie budować wizerunek internetowy, promować się oraz co zrobić, gdy skubie nas konkurencja?

Szkolenie 2. obejmuje wiedzę:

– o źródłach biznesowych miejsc reklamowych,
– przykłady tworzenia kampanii internetowych,
– analizie kosztów i badania skuteczności kampanii,
– o roli portali społecznościowych i FanPages-ów ,
– skuteczności internetowych narzędzi Google i ich roli,
– co oznacza mieć własną witrynę www,
– dlaczego ważna jest pozycja w wyszukiwarce,
– jak pozyskać referencje/polecenie,
– dlaczego ważny jest wizerunek internetowy,
– z pozycjonowania statycznego i dynamicznego oraz o zaletech i wadach,
– znaczenie contentu, sposób pisania artykułów, postów i komentarzy,
– czego szuka, co i kiedy przegląda Twój potencjalny Klient w internecie – analiza,
– błędy, których należy bezwzględnie unikać,

Miejsce spotkania: w siedzibie Kienta.
Prowadzący: Andrzej Pluta (Praktyk biznesu. Wdrożeniowiec IT. Web master i copywriter. Publicysta. www.apopt.pl )
Ilość osób podczas spotkania: minimum 5 maksymalnie 20,
Czas trwania z przerwami: 6 godzin (start godzina 9:30),
Terminy dostępne:  do uzgodnienia,
Przerwy: 2 kawowe po 20 minut (o godzinie 11:10 i 13:20),
Koszt uczestnictwa: 600 zł. Wystawiam fakturę.
Nr konta wyślę po złożeniu zainteresowania!

Zapytaj mnie o szczegóły: 48 531 888 925!
Podawane przeze mnie ceny są cenami netto dla jednej osoby za 6-cio godzinny dzień szkolenia (4 bloki x 1,5 godz. każdy) plus 2 przerwy kawowe i na życzenie jedna przerwa.

Szkolenie 3. obejmuje wiedzę:

– Wstęp do SEO (pozycjonowania) i analizy strony,
– Słowa i frazy klucze: (Czy na pewno dominują te oczekiwane?)
– Jak korzystać z narzędzi WebMasterskich GOOGLE?
– Wiedza czerpana z Google Analytics,
– Pozycjonowanie statyczne czy/i dynamiczne?
– Reklama tekstowa, displayowa i reMarketing w sieci,
– Czy można 5-krotnie zwiększyć sprzedaż przez Facebook?
– Jak to robią inni?
– Facebook, Twitter, Instagram czy GG?
– Oferta specjalna na Twój brak czasu:
(Twoja zewnętrzna komórka marketingu),
– Podsumowanie.

Miejsce spotkania: w siedzibie Klienta.
Prowadzący: Andrzej Pluta (Praktyk biznesu. Wdrożeniowiec IT. Web master i copywriter. Publicysta. www.apopt.pl )
Ilość osób podczas spotkania: minimum 5 maksymalnie 20,
Czas trwania z przerwami: 6 godzin (start godzina 9:30),
Terminy dostępne:  do uzgodnienia,
Przerwy: 2 kawowe po 20 minut (o godzinie 11:10 i 13:20),
Koszt uczestnictwa: 600 zł. Wystawiam fakturę.
Nr konta wyślę po złożeniu zainteresowania!

Zapytaj mnie o szczegóły: 48 531 888 925!
Podawane przeze mnie ceny są cenami netto dla jednej osoby za 6-cio godzinny dzień szkolenia (4 bloki x 1,5 godz. każdy) plus 2 przerwy kawowe i na życzenie jedna przerwa.

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial