System do pracy zdalnej CRM/ERP – organizacja pracy

System do pracy zdalnej CRM/ERP – organizacja pracy

Co daje praca w domu?

  1. Z pewnego punktu jest to wygoda, aczkolwiek dla pracodawcy to wyzwanie w zakresie zlecania wykonywania obowiązków służbowych, nadzór nad ich jakością oraz komunikacja.
  2. Na pewno mniejsze koszty na pierwszy rzut oka, ale też rozleniwienie, poczucie osamotnienia i zapominanie z czasem o samodyscyplinie oraz konsekwencji.

Jakie wybrać wsparcie w pracy zdalnej? Czy warto zainwestować w narzędzie – aplikację, która ułatwi tryb wykonywania własnych obowiązków zawodowych a także na pracę zespołową w domu?

Wiele firm widzi zagrożenie ze strony Covid-19 i pandemii, dlatego przechodzą w zakresie prowadzenia działań biznesowych w tryb pracy zdalnej.

Często wyzwaniem jest zorganizowanie takiego miejsca pracy, w miejscu innym niż firma.

AP OPTYMALIZACJA oferuje rozwiązanie praktycznie dla wszystkich branż (od sprzedaży towarów i usług w Internecie po grupowe zarządzanie projektami), których współpracownicy mogą pracować pojedynczo zdalnie w innym miejscu niż lokal/biuro firmowe.

Wystarczy łączę internetowe i odpowiednia aplikacja (aplikacje), które odpowiednio dostosowane wpływają na komfort pracy w domu, ale też jej jakość i zysk dla firmy.

Optymalizację takich działań bierzemy na siebie przez wdrożenie nie tylko komunikatorów typu ZOOM czy Microsoft Teams, ale także aplikacji CRM/ERP do zarządzania i integracją obiegu informacji.

Dlaczego oferowany przez nas CRM/ERP jest idealnym uzupełnieniem komunikatorów?

  1. Pracuje na serwerze wirtualnym,
  2. Jest RWD, czyli przystosowany również do pracy z poziomu wielu urządzeń przenośnych,
  3. Intuicyjny w obsłudze,
  4. Zarządzanie danymi i obsługa odbywa się w czasie rzeczywistym.

Przykłady do zastosowań:

  1. Pozwala na zdalne zarządzanie relacjami z Klientami (CRM), wprowadzanie zamówień przez przedstawicieli handlowych, ich zatwierdzanie, wysyłanie automatyczne potwierdzeń do Klientów oraz obróbkę każdego zamówienia z poziomu magazynu w tym zarządzaniem wysyłką towarów (różne usługi kurierskie) oraz komunikację ze stałym i potencjalnym klientem (e-mail/sms) dla różnych form płatności oraz reklamacjami.
  2. Odpowiednie zarządzanie czasem (Agenda) i pracą zespołową, planowanie stopnia działań i zatwierdzanie, tworzenie projektów i związanych z nimi dokumentów, rozliczanie delegacji i innych wydatków, stała analiza salda/finansów.
  3. Zarządzanie zasobami ludzkimi, członkami różnych organizacji od stowarzyszeń po fundacje oraz darowiznami, dokumentacja HR,
  4. Ustawienie relacji z dostawcami (VRM) oraz produktami (PM), w tym stanami magazynowymi, zapasami oraz produktami do sprzedaży,
  5. Optymalizacja zarządzania finansami, kredytami, komunikacją z bankiem, wyliczenia wynagrodzeń i marż,
  6. System powiadomień, mailingu,
  7. Zarządzanie dokumentacją/treścią w firmie tzw. system ECM
  8. System do zarządzania i śledzenia problemów z zaplecza.

Ogromną zaletą, że Klient u którego dokonujemy wdrożenia płaci za wdrożenie aplikacji, jej konfigurację oraz asystę. Nie jest pobierana opłata w systemie miesięcznym lub rocznym za każde stanowisko pracy zdalnej/sieciowej oraz coroczna opłata licencyjna.

Jeśli potrzebujesz właśnie takiego systemu, zadzwoń do mnie: 531888925 lub napisz za pośrednictwem komunikatora messenger.

Integracja z drukarką fiskalną jest niedostępna. Rozwiązaniem jest kasa fiskalna.

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial