Szkolenia i kursy

Szkolenia i kursy

W AP Optymalizacja mówimy:

„Po prostu ukończ szkolenie i zrób to sam,
lub zleć nam i zrobimy to za Ciebie!”

 

Dwa przykładowe zdania z setek ogłoszeń szkoleniowych publikowanych na stronach www , w mediach społecznościowych, wyszukiwarce Google:

„Mam szkolenie dla ciebie. Jeśli jesteś właścicielem małej firmy to dobrze trafiłeś. Pokażę tobie jak odnieść sukces!”
„Czy wiesz jak zarobić pierwszy milion obrotu dla Twojej firmy? Zapraszam na mój webinar. Pokażę Tobie jak to możesz szybko zrobić!”

Czy Ci wszyscy ludzie, powiedzmy coache czy też praktycy biznesu robią złą robotę? Pewnie nie! Mają przecież własne doświadczenie i chcą się nim podzielić. Fakt jest taki, że każdy człowiek to zapisana i nieprzeczytana księga pełna przeżyć i doświadczeń, których ja i Ty nie doznaliśmy. Warto więc wiedzieć, co i czego chcą nas nauczyć, prawda?

Zawsze przy spotkaniach z ludźmi przytaczam moją potrzebę wiedzy, że chciałbym mieć możliwość skopiowania i poznania doświadczeń innych ludzi. Po co, zapytacie? Właśnie dla wiedzy i rozwoju osobistego, ale przede wszystkim po to, aby uniknąć wielu porażek, zawodów, upadków, ale też poznania i doskonalenia własnych wzlotów. Jak bardzo moglibyśmy być doskonalsi w tym, co robimy? Omijalibyśmy sytuacje, które były – są złe, skupialibyśmy się na sprawdzonych i dobrych działaniach!

Lubię słuchać ludzi, ich wniosków, opowieści o ich doświadczeniach życiowych, wzlotach i upadkach. Nigdy nie będzie dane mi przeżyć tego, co już oni przeżyli. Czy zatem nie są bogactwem wiedzy?

/Andrzej Pluta AP Optymalizacja/

Ktoś kiedyś powiedział, że „człowiek jest skazany na uczenie się na własnych błędach” – trochę bzdurne stwierdzenie. To niepotrzebni byliby nauczyciele?! Owszem, w naszą naturę wpisany jest bojkot na mądrości, najczęściej stosujemy go na umoralniającą wiedzę od rodziców, dziadków, przyjaciół czy nauczycieli. Jednak to, czy będziemy chcieli w wieku dorosłym chłonąć wiedzę od innych zależy od tego, na ile wpojono nam (zakodowano w naszym mózgu), sens zdobywania wiedzy od innych w tym najważniejszym etapie naszego pierwszego rozwoju, tak max do 10 lat. Później coraz ciężej jest zmienić źle wpojone wartości.

Cel szkoleń?

Jestem jednym z wielu, kto dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Nie robię tego bezpłatnie. Z doświadczenia życiowego wiem, że ludzie, którzy otrzymują coś za darmo, nie przywiązują do tego wagi. Wartością staje się dla nich to wtedy, kiedy ponoszą na ten dany cel wydatek. Masz potrzeby? Sięgnij po nie!

  • Chcesz zbudować nową stronę www?
  • Chcesz zobaczyć swoją nową stronę na pierwszych stronach wyników wyszukiwania w Google?
  • Chcesz, aby Twoją stronę chętnie odwiedzali nowi i starzy klienci?
  • Chcesz, aby Twoja strona generowała leady i informacje o potencjalnych nowych klientach zainteresowanych Twoimi usługami i towarami?
  • Chcesz się skutecznie reklamować w Google (Ads) i w SM (np. na FB czy Instagramie)?
  • Chcesz zbudować renomę firmy nie tylko w Internecie?
  • Brakuje Tobie wiedzy w zakresie prowadzenia firmy, zatrudniania pracowników czy zawierania/negocjowania umów z Twoimi klientami?

Poprowadzimy za Ciebie profesjonalnie kampanie w mediach społecznościowych i w Ads (Google)Ze mną zawsze masz wybór we wszystkich punktach poniższej oferty szkoleniowej. Na przykład: możesz zlecić mojej firmie wykonanie strony www, jej pozycjonowanie oraz zarządzanie obsługą lub zapisać się na szkolenie i spróbować samemu ogarnąć tworzenie strony www, zarządzać nią i jej SEO. Po prostu wybierz szkolenie i zrób to sam, lub zrobimy to za Ciebie.

Polecam szkolenia z oferty na sezon 2020/21: Tematy wiedzy

W przygotoaniu szkolenia:

  1. A) Wizerunek internetowy:
    – Aspekty prawne publikacji treści na własnej stronie www i w Internecie.

 

  1. B) Obieg informacji w biznesie:
    – Zalecane metody zarządzania obiegiem informacji w firmie, przechowywanie, podział, ochrona informacji gospodarczej, ochrona danych wrażliwych i prawa dostępu. Skutki nie stosowania RODO.

 

  1. C) Wybrane zagadnienia prawne ważne w działalności gospodarczej:
    – Moje prawa jako przedsiębiorcy. Zawieranie umów w biznesie. Znaczenia prawa autorskiego i reklamy. Skutki nieprawidłowo przeprowadzonych działań promocyjno-reklamowych. (Szkolenie w zakresie przygotowywania, negocjowania i opiniowania wszelkiego rodzaju umów cywilnoprawnych, opracowywaniu projektów statutów, regulaminów i innych aktów regulujących funkcjonowanie podmiotów gospodarczych oraz obsługi prawnej jakieś inwestycji. Znaczenie prawa autorskiego a nieprzemyślanie wykorzystanie treści obwarowanych prawa autorskimi w promocji i reklamie. Wykorzystanie wizerunku osoby np. modelki, polityka, celebryty czy znajomego.)

 

Łączę pozdrowienia

Andrzej Pluta

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial